Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg under maj 2013

Av simon perss clementino - 14 maj 2013 08:18

Nu får Du fan ge dig idag när jag hade lagt ut bilder på instagram så kommenterade tjejen och klagade tjejen igen har du inget liv eller ge fan i att följ mig på instagram om du tycker de är jobbigt att jag lägger ut bilder så du vet så fort du klaga så kommer jag ta bort dina kommentarer :@

Av simon perss clementino - 11 maj 2013 20:24

Igår ringde min kusin och tärande Jag hade glömt lägga in numret då svarade jag inte sen idag så ringde han och hoppade på mig och jag skulle hämta en sak till pappa sen när jag träffade han så hoppade han på mig och tjabade jag var nära på att smälla till han för jag blev itererad men jag gjorde inte de men jag var nära bli så förbannad jävla idiot för helvete :@

Av simon perss clementino - 7 maj 2013 08:24

Bli så förbannad bara för jag lägger ut bilder på mig och mina hundar så börja alltid en klaga antingen är de skägg eller så är de bar för jag lägger ut bilder på mig och mina hundar bli jävligt itererad på sånt här om du nu har imot var jag lägger sluta följ mig på instagram eller ta bort mig som vän på Facebook jag klaga inte på dig när du lägger ut nåt så då behöver inte du klaga på mig klaga på nån annan istället för mig nu är de fan ta mig nog skaffa dig nån annan och klaga på eller hål käft rent ut sakt :@

Av simon perss clementino - 6 maj 2013 20:05

Nu börja dr bli Litte jobbigt mellan mig och gumman hon ringde och skulle ha tid inför operationen imon så skulle hon vara där klockan 12 imon Sen vill hennes mamma att hon ska ta sjuktaxi till opirationen imon jag har sagt hur jag tkr och känner till min gumma att hon ska sluta bete sig som en femåring och bete sig vuxet och inte som en barnunge och vissa att man behöver inte överdriva för att få uppmärksamhet de är jobbigt när de bli såhär mellan mig och gumman önskade att hon inte överdrev som hon har gjort då skulle inte detta hänt är riktigt besviken på henne nu

Av simon perss clementino - 5 maj 2013 22:55

Ikväll hade jag och min gumma en pratstund vi pratade om hennes misstag och oro och rädsla hur räd hon är att de bli som den veckan när de var jobbigt jag förstår att hon är orolig men istället för att säga så måste hon vissa istället jag kommer aldrig lämna henne de måste hon inse jag älskar henne för mkt och de måste hon börja inse hon är den rätta för mig men de är inte kul när misstagen kommer hon måste bli starkare och ta bort den svaga personen jag älskar henne men hon måste börja förstå att de är bättre att vissa än att säga

Sms

Av simon perss clementino - 2 maj 2013 07:15

Idag nör jag startade mobilen så fick jag ett sms av gumman att hunden som en vän till doms familj att ett hennes syster håller på att leka på nätterna och hon har ont i örat sen klaga hon på när jag och gumman ringer på morgonen sen är inte hon inte bättre själv doms mamma måste bli hårdare tycker jag

Presentation


välkommna till min blogg alla :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards