Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg under april 2013

Av simon perss clementino - 29 april 2013 12:16

Idag blev de fel jag ock gumman hade tänk gå ut och äta och ha myssigt på stan men så sket de sig hon fick bara pengar till stan och hem kul 2års dag eller inte vi ville ju äta och ha myssigt men de blev inte så tyvär vill träffa gumman men de känns meningslöst att träffas när planeringen sket Sig de var en lyckad 2års dag eller inte vet inte hur jag och gumman ska göra tyvärr de kmr ju bli en tråkig två års dag när vi inte kan göra någonting tyvär vi får se :( ingen kul två års dag :(

Av simon perss clementino - 23 april 2013 23:11

Nu har jag svårt att bestämma vilket besked jag ska välja att göra slut eller att ge henne en chans till som jag skrev innan jag har blivit hårdare mot gumman jag önskar hon var den rätta för mig men de är hon inte känns de som hon har sårat mig och get mig svarata mörka tankar eftersom hon har forsatt och forsatt hella tiden och inte vissat nåt bra jag älskar Henne men vi kanske måste gå vidare jag vet inte jag har försökt med allt att försöka hjälpa henne men de har inte hjälpt jag vill bara tacka för dom bra stunderna vi har haft och hade vill tacka för jag träffat dig är så sårad inom mig att de bara håller på Att gå åt fel håll tyvär jag vill tacka för dom bra stunderna vi har haft vi få se <3

Av simon perss clementino - 22 april 2013 22:53

Jag vet inte var jag ska göra längre jag älskar gumman men misstagen Kan inte fortsätta såhär som de gör nu jag vill inte ha de såhär idag sa jag till henne att hon inte är den jag älskar och att hon gör så man får svarta tankar och mår dåligt jag hade önskat att hon hade slutat med allt duma misstag vill att de ska vara bra mellan oss men de är Ingen idé att man hoppas på de tyvär de är klart jag vill de ska bli bra mellan oss men tyvär bli de inte de nu går de bara åt ett håll tyvär det finns inget som Kan räda detta förlåt att vi träffades förlåt att jag svarade ja när du frågade om vi ska bli tsms det ska vara ett mirakel om detta gå att räda detta <3

Av simon perss clementino - 22 april 2013 07:25

Jag har så mkt tankar som snura i huvet hur man ska göra mellan mig Och gumman de är så jobbigt att de är såhär Och hon är en falsk person jag vill inte säga så här jag trodde hon var den rätta för mig och var den enda tjejen/fästmö för mig men nu när jag tänker efter så känns de som att hon inte är den rätta för mig vill att allt ska bli bra men de kmr inte bli bättre känns de som de är jobbigt att de har blivit som de har blivit men de går inte ändra på känns de som nu har försökt hjälpa henne med att bli en bätre person men de har inte hjälpt tyvär :(

Av simon perss clementino - 21 april 2013 23:01

Nu har jag sakt vilken person gumman är och jag tkr inte om de jag hade önskat att hon var en ärlig och bra person som jag sa tidigare så har jag blivit hårdare mot gumman så hon inser var hon gör och håller på med jag tkr inte om att vara hård mot gumman men jag måste så hon börja förstår vilken person hon hon är en falsk person som leker med andras känslor jag hade hoppats att hon inte var en sån person men tyvär är hon en falsk person och hon håller på att bli ensam jag tkr inte om att säga de här som jag skriver nu man tänker som man gjorde innan om hon verkligen är den räta tjejen/fästmö till mig jag hade hoppats att hon var de jag har försökt göra allt för att hon ska inse men de hjälper inte tyvär vill må bra och inte må såhär som man gör nu ett krosat hjärta de har jag har blivit så sårad av henne nu så nu är de bra med att be om förlåtelse och chanser hade önskat att de hade varit bättre mellan oss istället och att inte behöva vara besviken på henne de är de som är jobbigt inom mig nu :(

Av simon perss clementino - 21 april 2013 14:42

Från och med nu ska jag bli mer hårdare mot gumman tills hon inser var hon håller på att förlora jag är riktigt besviken på henne hon blev på skojhumör men hon kopplade bort rädslan inom Sig och sånt där viktigt ska man inte glömma bort de är Dfr jag ska bli hårdare tills hon börja inse var hon håller på med jag vill inte vara sån här men jag måste tills hon inser anas om hon inte inser så får man göra nåt man inte vill jag älskar henne men de kan inte vara såhär vi får se

Av simon perss clementino - 20 april 2013 18:48

Förstår inte vfr de blev såhär nu igen mellan mig och gumman nu råkade hon göra misstag igen de är de jag har sakt innan de håller bara en vecka eller en månad så denna gången höll de en vecka igen vfr ska de vara såhär för fan med säger jag bara vill inte ha de såhär nu igen jag visste de :(

Av simon perss clementino - 20 april 2013 14:30

Igår efter jag och gumman var i stan så fick hon en sån värk i ryggen de är för hon spände Sig men jag blev orolig när hon smsade igår natt att hon var blå i ryggen jag vill Inte hon ska må så dåligt vill hon ska må bra ja vet att de var mkt folk igår de var Dfr hon spände sig och att misstagen kom fram vi få hoppas nu att ryggen är bättre och hon måste lära sig att kontrollera sin rädsla mer och sin oro då bli hon mer avslappnad så hon måste lära sig och vinna över sin rädsla ock oro då bli de bättre

Ovido - Quiz & Flashcards