Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg den 15 april 2013

Av simon perss clementino - 15 april 2013 16:09

Jag har haft en sån jävla huvudvärk länge den värka inte försvinna den försvinner kanske nåra veckor Sen kmr den jävla huvudvärken för när jag har jobbat då är huvudvärken som mest på dagarna fatta inte var den kmr ifrån de är jobbigt när den kmr så de är jobbigt fatta inte vfr denna värk kmr i smygg som den gör så vi hoppas den försvinner nu

Av simon perss clementino - 15 april 2013 07:28

Idag tänker jag på var jag ska göra efter jag jobbat jag tänker Litte på att gumman är så duktig jag fundera på om jag kanske ska till en kompis på teleborg eller om jag ska hem jag vet inte än jag vill inte till de skit jobbet men tyvär måste jag de fast jag inte vill önskar jag hade ett anat jobb nu de är så tråkigt på de jobbet jag jobba på nu hoppas min styvmanma kan hjälpa mig snart så jag slipper detta skit jobb vill bara somna om nu men tyvär kan jag inte de

Ovido - Quiz & Flashcards