Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg den 9 april 2013

Av simon perss clementino - 9 april 2013 20:25

Nu sitter man och tänker på hur man ska göra de funka inte längre mellan mig och min gumma nu har hon varor kall och inte sig själv de är jobbigt när de bli såhär känns som mitt hjärta är krossat jag tänker är gumman verkligen den rätta för mig eller inte de är jobbigt att ha sån här tanke när se är såhär vill att de ska vara bra kanske är inte hon den rätta jag vet inte hur längre mina känslor Skunker mer och mer för de är så här vill inte ha de såhär vill de ska bli bra igen Huvet snura mkt tankar inom mig frågan är hur man ska göra jag vet inte har inget att ge känns de som vill att de ska bli bra jag sa till min gumma att vi inte ska träffas den 19 och 29 klart jag vill träffa henne men inte nu när de är såhär vi få se

Av simon perss clementino - 9 april 2013 13:22

Idag är jag riktigt besviken på gumman när jag åt så ringde hon så jag blev stressad jag ville koppla av och vila magen en stund jag bli besviken när hon stressa så här vet inte var man ska göra de funka inte mellan oss vi har bara prat stunder visste de skulle bara ta en månad så kom detta igen så vi få se

Av simon perss clementino - 9 april 2013 07:29

Nu är man hemma och ta de lugnt innan man ska jag kan inte släppa riktigt de gumman sa vi hade en lång pratstund igår jag vill de ska bli bra mellan oss vill de ska funka vill inte ha de såhär de är jobbigt när de bli såhär vill allt ska vara bra hella tiden inte vara deppig och ha pratatunder vill vi ska skoja och ha roligt istället

Ovido - Quiz & Flashcards