Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg den 10 april 2013

Av simon perss clementino - 10 april 2013 22:52

Nu är de bra jag har fåt känna på att gumman inte är den rätta för mig det är jobbigt det kanske hade varit bätre att vi inte skulle träffas i huvud taget idag är jag förbannad att hon var de igen när vi pratade de känns bara att de gå åt fel håll inget värka hjälpa jag blev så arg att jag slog näven i ett järn trapp räke för jag har fåt nog av detta jobbiga som är nu jag önskar att de skulle vara vi två men de känns inte så tyvärr jag vet inte hur vi ska göra här är en bild på handen

Av simon perss clementino - 10 april 2013 13:49

Fattar inte längre nu när man ringde gumman så var hon inte sig själv igen fatta inte vfr hon forsätter fast hon säger att hon har starka känslor för mig ändå så bli Det såhär fatta inte tankarna är jobbiga och bara Skunker hella tiden försrår inte om hon nu älskar mig som hon säger så fatta jag inte bli såhär hella tiden de funkar åt helvete rent ut sakt mellan mig och gumman som de känns nu så är hon inte den rätta för mig hjärtat har gåt i tussen bitar jag bli sårad och ledsen inom mig när de har blivit som de Har blivit

Av simon perss clementino - 10 april 2013 09:30

Nu fortsätter gumman med att inte vara Sig själv igen de är jobbigt när de fortsätter såhär jag bli bara mer och mer sårad inom mig jag vet inte om hon är den rätta nu för hon fortsätter ändå hon har inte vissat några framsteg än tyvärr jag hade hoppats på de men inget har hänt detta bara fortsätter och fortsätter Sen ska jag och min gumma prata idag igen tyvärr detta är bara jobbigt hella tiden att de forsätter just nu känns de som att hon inte är den rätta tyvärr =(

Av simon perss clementino - 10 april 2013 07:24

Jag tänker på mina mörka tankar jag vet inte var jag ska ge för beslut till gumman men de kan ju inte fortsätta såhär jag tänker på hur jag ska ge henne beslut men jag vet inte än vill bara de ska funka ju men de här är inte kul när hon bli kall och inte vara sig själv men jag fundera på hur jag ska göra jobbigt när såna där mörka tackar kommer vill att allt ska vara bra mellan oss inte ha de såhär vill hon ska vara den personen jag älskar inte den andra personen

Ovido - Quiz & Flashcards