Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg den 13 april 2013

Av simon perss clementino - 13 april 2013 21:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av simon perss clementino - 13 april 2013 14:52

Igår när skulle skoja med gumman så kommenterade en en bild som jag la ut för att skoja med gumman dom klagade över mitt skägg men jag bry mig inte men jag Bli förbannad att dom klagar hella tiden jag trivs med skägg så ni som har imot de kan sluta kommentera är så glad över gumman att hon har slutat med misstagen och att hon visar mer känslor jag älskar henne jätte mkt så jag gav henne en chans till så vi ska träffas den 19 och 29 jag hoppas att inte misstagen kmr tillbaka nu för jag älskar henne jätte mkt hon är den enda och rätta för mig vi hoppas på de bästa nu att detta håller nu

Ovido - Quiz & Flashcards