Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg den 16 april 2013

Av simon perss clementino - 16 april 2013 23:17

Jag hatar min jävla huvudvärk den är så jobbig den vill inte försvinna jag hatar denna jävla värken de känns som den bli väre och väre jag hoppas den försvinner tills fredag när jag ska träffa min bästa fästmö och att man jag Har varit seg hella veckan tack vare denna jävla huvudvärken jag hatar denna jobbiga värk jag är så glad att de funkar mellan mig och min gumma nu och att vi kan skoja nu ja misstagen kmr men dom kmr vara borta så småningom nu hoppas jag att värken försvinner

Av simon perss clementino - 16 april 2013 07:28

Idag ska jag hem derekt och ta de lugnt och bara slappa huvudvärken är så jobbig den vill inte försvinna nån gång Jag fundera på var den kmr ifrån men jag få inte nåt svar var den kmr ifrån jag fundera på vfr den kmr och går som den gör men Jag får inte svar var den kmr ifrån jag hoppas svaret kmr snart är så stolt och glad att de fubkar bättre mellan mig och gumman är så glad för de Jag älskar henne över hella mitt hjärta

Ovido - Quiz & Flashcards