Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg den 14 april 2013

Av simon perss clementino - 14 april 2013 22:45

Är så glad att de funkar mellan mig och gumman hon gör mer framsteg jag är så glad att hon forsätter göra framsteg och inte gör misstag och att hon sluta derekt när man märker att hon bli de hon blev Litte uppkäftig och fick den där rösten men när jag sa till henne så slutade hon är så stolt över henne hon är så duktig min gumma hoppas detta forsätter nu och de duma inte kmr tillbaka nu

Av simon perss clementino - 14 april 2013 14:36

Idag är jag så glad att min gumma äntligen börja förstå och vissa sinna känslor mer och mer är så glad at hon börja inse är så glad att hon gör framsteg hon är min Måne min sol min ängel mitt hjärta min prisnsessa jag älskar henne jätte mkt men så finns oron att de ska börja igen men jag vet att de inte kmr hända hon är en stark person och en underbar fästmö nu längtar man bara till nästa fredag då ska vi träffas och vi kmr ha de jätte mysigt och roligt då =)

Ovido - Quiz & Flashcards