Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg den 3 april 2013

Av simon perss clementino - 3 april 2013 22:35

nu spela jag en sista timar innan

man ska sova jag har roligt med min gumma nu hahaha

så nu skrata vi som tusan

älskar dig över allt på denna jord

du är min bok och min dikt

min sol min himmel mitt skratt

du är den jag vill leva med skaffa familj med

gifta mig med du är den rätta för mig

Av simon perss clementino - 3 april 2013 19:43

först var jag på de tråkiga jobbet

sen så va gumman litte kal

men det pratde vi om och rede ut sen så var

jag med en kompis vi hade skit kul och roligt lirade litte star wars

vi jävlades litte han är en ritkig bra vän han lånade ut en touch mobil

till mig så länge tills min iphone är lagad han är en riktig san bror

och nu ska jag ta de lugnt spela litte och koppla av litte

sen ta hundarna :)

Ovido - Quiz & Flashcards