Om mitt liv och förflutna

Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

Gumman

Av simon perss clementino - 12 juli 2013 01:20

Nu är man Litte orolig för gumman hon har såna värkar nu i rygg och nacke hon smsade innan och sa att hon inte kunde sova för sina jobbiga värker jag önskade att jag kunde ta hennes värkar så hon kunde må bra och inte lida för sina värkar så nu hoppas man hennes rygg opiration hjälper henne med hennes värker så hon kan göra de hon vill göra vill gumman ska må bra :( <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simon perss clementino - 29 juli 2013 01:32


Nu börja jag bli tröt på en person som utnyttja mig hella jävla tiden bara för att jag har varit kriminell han vill ta in mig i brott igen är så förbannat tröt på han den personen vet att jag ha prövotid gör jag en sak till då åker jag in jag vill in...

Av simon perss clementino - 11 juli 2013 01:19


Nu börja gumman göra Litte mer framsteg hon har varit duktig nu när hon har haft sina släktingar från Malmö hos Sig hon börja göra Litte framsteg så nu börja hon vissa att hon värkligen vissa att hon kan mer än var hon vissat innan jag är stolt över ...

Av simon perss clementino - 10 juli 2013 01:23


Nu har jag och gumman börjat ett nytt kapitel så nu har vi lagt de dumma bakom oss nu ser vi framåt och inte bakåt längre nu hoppas jag att detta nya kapitel som vi har börjat på funka bättre och att inga dumma grejer kommer fram jag vill gärna träff...

Av simon perss clementino - 9 juli 2013 01:31


Nu har jag bestämt mitt beslut jag har get min gumma en chans de är svårt att göra slut för jag känner mig inte hel min gumma har get mig styrka och glädje nu hoppas jag att hon Visar bättre nu att hon kan klara de för hon är ingen dålig människa vi ...

Av simon perss clementino - 8 juli 2013 01:21


Jag håller på att tänka på vilket beslut jag ska göra om jag ska göra slut mer gumman eller inte misstagen har gåt för långt nu vet inte vilket jag ska ge det är svårt som jag har sakt till gumman de kanske är bättre att gå skilda vägar för mitt och ...

Presentation


välkommna till min blogg alla :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards