Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av simon perss clementino - 22 mars 2013 22:26

idag har jag jobbat har det tråkigt på jobbet är tröt på cheferna på jobbet

idag ringde cheferna min gumma jag fattar inte vfr dom ringer henne hella tiden

fast hon har slutat jag begriper inte de riktigt vfr dom ringer

då och tjatar om semestern när hon har slutat

det fattar jag inte.

sen har jag varit hos en kompis och haft roligt och trevligt hehehe.

nu prata jag med min gumma :)

hon ville prata ut litte

känslor snura fortfarande litte


Av simon perss clementino - 22 mars 2013 07:24

Nu är de äntligen fredag äntligen har längtar men det finns fortfarande Litte tankar som snurrar i huvet har tänk hur jag ock gumman ska lössa detta men vi få hoppas på de bästa

Ovido - Quiz & Flashcards