Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av simon perss clementino - 26 mars 2013 23:06

Tänker Litte på vfr dom jävla cheferna håller på som dom gör man bli bara förbannad på dom hella jävla tiden Sen få man en jävla huvudvärk när dom gör som dom gör bli bara förbannad snart är gränsen nåd

Av simon perss clementino - 26 mars 2013 15:49

börja bli riktigt förbanad nu jag har fåt nog fan

av jobbet nu får dom fan sluta traka min gumma och jaga henne hella jävla tiden

jag vill inte min gumma vara deppig oc ledsen hella tiden

hon har fan anat att tänka en att hon ska vara orolig för att dom traka henne jag har fåt nog av detta

jävla skit dom håller på med nu är de stop

Av simon perss clementino - 26 mars 2013 11:52

Nu börja jag bli riktigt tröt på detta jävla jobbet jag tog de Litte lugnt innan jag skulle hämta mat sen så sen förbannade chef helvetet frågar om gumman och att jag ska säga till henne att hon ska ringa hon har för fan slutat Kan dom fan inte fatta de nån jävla gång bli så förbannad på detta jag kmr snart skälla ut dom nu är de fan nog ska man behöva bli förbannad för dom ska Fatta :@

Av simon perss clementino - 26 mars 2013 07:21

Nu är det bara två dagar tills jag ska till gumman men jag fattar inte det suget jag har pratat om finns kvar jag fattar inte vfr det kanske är att cheferna på jobbet håller på att jagga gumman snart börja de gå för långt jag kmr snart säga till dom så dom inser att gumman har slutat men jag avvaktar och se hur länge dom orka hålla på men snart kmr de gå till en gräns så jag kmr säga ifrån att hon har slutat har en glad tisdag

Ovido - Quiz & Flashcards