Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg under mars 2013

Av simon perss clementino - 13 mars 2013 15:16

Nu ska jag ta hundarna och vila sen lira Litte star wars hej på er :)

Av simon perss clementino - 13 mars 2013 09:09

Idag när min gumma ringde så skulle vi prata men hella jävla tiden så höjer dom rösterna så man knappt hör var dom säger är så förbannad de är anan sak om vi skulle jobba men de gjorde vi inte vi satt i taxin så måste dom fan lära sig att ta hänsyn om dom vet var de är :@

Av simon perss clementino - 13 mars 2013 07:25

Änu en tråkig jobba dag men nu är de bara två dagar igen till helg

Av simon perss clementino - 12 mars 2013 10:08

Nu börjas de igen nu börja dom tjata om att ringa gumman igen fatta dom inte att hon behöver lugn och ro dom söger med dom ska ringa så gör dom inte de dom fråga mig hella tiden jag är ingen jävla brevduva låt min gumma få lugn och ro :@

Av simon perss clementino - 12 mars 2013 07:25

Änu en jobba dag på de tråkiga jobbet men man får göra de bästa av de

Av simon perss clementino - 11 mars 2013 11:32

Idag bli jag förbannad min gumma är sjukskriven och nu börja cheferna tjata om henne när hon ska komma igen och om att hon ska lämna läkaribtyget att dom aldrig kan låta henne vara ifred och vila nån gång :@

Ovido - Quiz & Flashcards