Om mitt liv och förflutna

Alla inlägg under mars 2013

Av simon perss clementino - 8 mars 2013 08:14

Idag när jag va i jobba bussen så ringde min gumma så började dom höja rösterna igen idioti dom håller på med :@

Av simon perss clementino - 7 mars 2013 22:46

Ikväll har jag och min gumma haft en pratstund hon har de jobbigt just nu med jobbet att dom tjatar på mig när hon ska kma tillbaka sen hur hon känner sig inom sig innan sjukskrivningen efter operationen så jobbade jag och min gumma med samma uppgifter det roliga är jag fick beröm men inte min gumma jag Har ställt mig själv frågan var cheferna har imot henne och var de är för fel att hon bli nertryckt hella tiden av dom de är inte kul att se min gumma bli nertryckt som hon bli av cheferna på jobbet jag vill se henne glad och le och inte se henne deppig hon har mkt att tänka på nu runt omkring sig hej på er :(

Av simon perss clementino - 7 mars 2013 16:26

Nu ska simon vila en stund hörs sen hehe :)

Ovido - Quiz & Flashcards